POLITIKA KVALITETE
Politika
kvalitete Akademije primijenjenih umjetnosti
Sveučilišta u Rijeci (Akademije) predstavlja načelo organiziranja,
osiguravanja i razvijanja kulture kvalitete na svim razinama sustava kroz prilagodbu promjenama u hrvatskom sustavu
visokog obrazovanja, primjenom sveučilišnih, nacionalnih i međunarodnih smjernica, standarda i
propisa.
Politika
kvalitete ističe se i definira kroz izjave o misiji, viziji i strateškim
ciljevima kulture kvalitete.
Primjena
Politike kvalitete Akademije ostvaruje se kroz:
·
Jačanje sustava kvalitete prema
načelima odgovornosti, jednakosti,
pravednosti te promicanjem dosljednosti dobre prakse
·
Poticanje akademske izvrsnosti i
stručnog usavršavanja nastavnika i studenata kroz razvoj i unaprjeđivanje umjetničko-znanstvenih
ostvarenja
·
Osvještavanje, razvijanje,
snaženje i uvažavanje kompetencija
zaposlenika s ciljem povećavanja ukupne
kompetencije institucije
·
Razvijanje međukulturalnog uvažavanja ostvarivanjem međuinstitucionalnih
i međunarodnih suradnji
·
Sudjelovanje studenata na svim
razinama planiranja i osiguravanja kvalitete
·
Osiguravanje kvalitetnih radnih
uvjeta provođenjem racionalnog i transparentnog
financijskog poslovanja te osuvremenjivanjem obrazovnih programa i
modernizacijom tehnološke i radioničke
opremljenosti
·
Prikupljanje povratnih
informacija od svih dionika, praćenjem i periodičkim provjerama mjerljivih
analiza i nadzora
·
Razvijanje protočne razmjene
informacija između svih struktura Akademije, te razmjenom informacija
između studenata i
navedenih struktura
Za
provođenje Politike kvalitete odgovoran/a
je dekan / dekanica
Akademije pri čemu joj stručnu i
administrativnu pomoć pruža
Odbor za upravljanje i unaprjeđenje sustava kvalitete Akademije. Zajedničke odgovornosti dijeli cjelokupno nastavno i
nenastavno osoblje, a odnose se na aktivno zalaganje u provedbi
valjanosti sustava kroz učinkovitu primjenu procedura unaprjeđenja i
osiguravanja kvalitete.
Ovaj
dokument predstavlja inicijalni okvir za uspostavu, provedbu i prosudbu ciljeva
kvalitete.
Politika
kvalitete objavljuje se javno kako bi se s
njom upoznali svi dionici sastavnice.
Akademija
revidira Politiku kvalitete sukladno potrebama, trendovima i promjenama u
sustavu.
MISIJA
Akademija
primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci (Akademija) svoju misiju provodi
kroz preddiplomske i diplomske studijske programe iz područja primijenjenih
umjetnosti i likovne pedagogije.
Slijedeći
opće društvena načela kao što su
etičnost, komunikativnost i kooperativnost, te promicanjem edukacijskih
i umjetničko-istraživačkih vrijednosti Akademija afirmira kreativnost,
specifičnost i kompetentnost struke.
S
ciljem stvaranja novih znanja i vještina te općeg napretka zajednice Akademija
se profilira kao poželjno mjesto studiranja u regionalnim, nacionalnim i
međunarodnim okvirima.
Svojom
misijom i vizijom Akademija razvija i osigurava kvalitetu studiranja kako bi bila prepoznata kao sjecište
izvrsnosti u području obrazovanja i stručnog djelovanja u području umjetnosti i
kulture.
VIZIJA
Akademija će kontinuirano usklađivati svoju viziju sa misijom.
Aspekt kulture kvalitete studiranja postavljamo kao ključni kriterij
učinkovitosti uspjeha u edukativnom i stručnom djelovanju institucije i
razvijanjem potreba cjeloživotnog
obrazovanja, kreativnosti i utjecaja na lokalnu i širu društvenu zajednicu.
Vizija ističe :
·
Prepoznavanje Akademije kao relevantne visoko obrazovne institucije
zahvaljujući svojim konkurentnim studijskim programima
·
Kontinuirani rad na umjetničko-znanstvenim, istraživačkim i studijskim
projektima
·
Aktivno povezivanje edukacije i medijacije umjetnosti u širi društveni
kontekst
·
Poticanje suradnje na svim razinama ( lokalna, regionalna, nacionalna,
međunarodna)
·
Osiguravanje mobilnosti studenata, te akademskog i administrativnog
osoblja
·
Podržavanje i razvijanje aktivnosti alumni udruge koja će na obostranu
korist održavati trajne veze Akademije i diplomiranih studenata
·
Jačanje lokalne i regionalne
suradnje s gospodarstvom
·
Razvijanje kreativnosti s naglaskom na individualnost i inovativnost, te
njihovu ulogu u zajednici
·
Efikasno profiliranje novog kadra temeljeno na kriterijima izvrsnosti
·
Specifičnosti individualne i
konzultativne nastave te usklađivanje organizacije nastave sa suvremenim bolonjskim principima (
opremljenost radionica, optimalni broj studenata u grupama )
·
Aktivno djelovanje na kreiranju suvremenih sveučilišnih studija i
programa koji će osigurati budućnost Akademije putem povećanog interesa
javnosti i studenata za te studije
·
Razvijanje motivirajućih međuljudskih odnosa temeljenih na povjerenju,
međusobnom uvažavanju i afirmativnoj konkurentnosti